Saturday, October 22, 2016

Bollinger Bands 4h

Forex strategie 10 (H4 Bollinger Band Strategie) Deur Gebruiker op 24 Desember 2007 - 04:09. Huidige strategie is voorgelê deur Joe Chalhoub. Dankie Joe, en gelukkig handel vir almal H4 Bollinger Band Strategie gereedskap. Bollinger Bands (20) tydraamwerk. H4 Geld. ALLE Hierdie strategie is baie eenvoudig en ek gebruik dit om geleenthede op te spoor en dit is baie goed. As jy 'n H4 EUR / JPY grafiek oop en jy die Bollinger Bands voeg (20) aanwyser, as jy die grafiek waarneem sal jy sien dat die bande is eenvoudig n weerstand en ondersteuning. Die boonste band is n weerstand en die Laer Band is 'n ondersteuning. As jy aandag gee aan die grafiek sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die Laer Band. Dieselfde ding wanneer dit raak die onderste band en die kers sluit bo dit, en die volgende kers maak bo die vorige Laer Band dan gaan ek lank met 'Doel boonste band of 100 pitte. Jy kan hierdie strategie te ontwikkel soos ek gedoen het, en jy kan 'n baie gebaat het ek meer as 800 pitte vandeesmaand. Jy kan my webwerf te gaan vir enige verdere hulp rpchost. As jy dink dat in hierdie tegniek en onderhou die grafiek Ek is seker jy sal hierdie strategie vinnig ontwikkel en 99 wen ambagte. Sterkte. Joe Chalhoub H4 Bollinger Band Strategie (Deel II) gereedskap. Bollinger Band (20) tydraamwerk. H4 Geld. Enige van hierdie strategie is 'n voortsetting van die vorige strategie Ek voor voorgelê (forex strategie 22). Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy kan meer besonderhede by Rpchost forex forum vind. Eerste open 'n geldeenheid (per voorbeeld euro / dollar) en H4 tydraamwerk, reik geskik breaklines van die Bollinger groep (visuele voorbeelde is op rpchost forex forum), nou wag tot 'n kers breek die breeklyn. Dit breek is nie 'n handels-sein moet ons 'n ekstra bevestiging het, hier kom die rol van die Bollinger band. kyk na die Bollinger groep boonste en onderste, as hulle albei oop wat beteken boonste band is aan die laer band is af, dan is dit 'n confimation van 'n handelsmerk. Geskep deur Thomas op 24 Desember 2007 - 14:26. Ek wonder iets oor wat jy gesê. (Rt sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo ) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die onderste band.) Ek verstaan ​​nie deur af dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan 'n Kort handel met die doel betree ek. Wat is jou bedoeling met open onder die vorige groep Wat gebeur as die prys bo die boonste band sluit en dan kom dit terug in die band. Is dit 'n aanwyser vir toetrede tot 'n kort handel Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:12. Geagte Ele, ek posvry seine op my site, besoek hierdie skakel rpchost / FreeSignals. aspx. net registreer en dan aan te meld by die gratis seine. As jy wil om die volle voordeel te trek uit my seine 'n lid by hierdie skakel. rpchost / RegisterContent. aspx Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:29. Ek sal dit weer te verduidelik, ek sal die EURJPY geldeenheid oop op H4 tydraamwerk. Nou sien ek 'n kers raak die boonste band van die prys is bo dit gaan dan daaronder, ek wag tot hierdie 4 uur kers klaar is, as dit (1- sluit onder die boonste band en dit didnt dit breek. 2- OF indien dit maak bo die upperband en sluit onder dit), so ek kyk na die boonste band is n weerstand en ek kort op die huidige sluitingsdatum kers, sal my Target die Laer band of 100 pitte wees. Dit is eenvoudig. Hierdie tegniek is die basis van my strategie, seker ek gebruik andere daarmee 'n handel te bevestig, en dit is baie sterk, jy kan sy prestasie op my webwerf te sien. rpchost Sterkte Thomas Deur Gift op 26 Desember 2007 - 13:40. Geagte Joe, dankie vir die deel van jou idees met ons. Wat gebeur as die prys breek die boonste band en gaan voort opwaarts is dit 'n lang sein Beste wense, Gift Geskep deur Joe op 27 Desember 2007 - 07:36. Nie nodig dit is nie 'n beperking as dit breek die boonste band sal daar dalk bly die volgende kers dit sal colse daaronder of miskien is dit sal voortgaan om as EURJPY nou doen, wat ek doen is die volgende: Kom ons sê dat die prys raak die onderste band en dit sluit bo dit ok. dan sal ek lank met die doel die boonste band, so as die prys styg en raak die boonste band Ek sal nie direk verlaat Ek sal wag totdat die 4 uur kers word gevorm en as ek sien dit sluit onder die onderste band wat ek sal verlaat immediatelly, as dit bo dit sluit ek sal die volgende kers wag indien die volgende kers sluit onder die boonste band Ek sal verlaat as dit bly bo dit sal ek dit behou. As jy die grafiek waarneem baie goed jy sal 'n baie van die dinge wat ontdek, wil ek jou aanmoedig om goed te fokus op dit. Deur Gebruiker op 29 Desember 2007 - 16:56. Ek besoek jou webwerf en opgemerk iets op die gepos resultate. Jy wys jou inskrywing en teiken limiet en S / L maar jou limiet is veel kleiner as jou SL. Basies wat jy bereid is om te waag sê 50 pitte van verlies tot 35 pitte van wins te verkry. Isnt hierdie 'n baie afskuwelike risiko / wins verhouding meeste handelaars beveel 'n 2: 1 of 3: 1 wins / risiko ratio. Bollinger Bands op 4H grafiek Swing handelaars kan 4H kaarte te vind baie nuttig as hulle help om prysbewegings te bepaal sonder om te betaal te veel aandag ekonomiese data. Dit sou nie wys wees om fundamentele ignoreer, want op 'n manier, politieke inmenging in die markte gebeur dikwels. Ek wil graag om daarop te let dat elke 7 dae kon ons die nuwe reëls van ondersteuning en weerstand om nuwe geleenthede te soek vir inskrywings trek. 1 dag is gelykstaande aan 24 ure 6 kerse (4H grafiek) is gelykstaande aan 1 dag 5 dae is gelykstaande aan 30 kerse (4H kaarte). As jy kan voorspel korrek 5 of 6 kerse in 5 dae, dan is jy goed genoeg by handel. Let39s 'n paar interessante inskrywings op 4H kerse te ondersoek. Wanneer pryse is laer as die SMA dan is daar 'n groter waarskynlikheid dat die beweging sal voortgaan om te daal. Veral as jy sien 'n rooi kers na 'n blou kers vorming, ons is amper seker dat bere oorheers. Ons kan 'n lomp ommekeer patroon in hierdie geval het. Net so, 'n blou kers gevorm nadat 'n rooi kers dui op 'n hoër waarskynlikheid van 'n lang opstel. Maar jy kan nie voorspel binne 'n paar oomblikke wat kers vorming gaan wees. Dan wag 'n bietjie meer en maak ambagte na die patroon duidelik. Die gebruik van Bollinger bands. was dit moontlik om 'n boonste limiet bevestig verder sellersrsquo aktiwiteit rondom Aussie spoor. Sien die wit blokkie: dit dui daarop dat blou kerse uitgeput. Daarbenewens is 'n lomp ommekeer is geskep. Die lomp sentiment was baie sterk vir dae, wat gevolg is deur 'n sterk verkope. Die Bands idee is maklik om te gebruik. Ons is geïnteresseerd in te weet wat die daaglikse boonste en onderste grense is. Die kapmerke help ons om te weet watter rigting die geldeenheid gaan neem. As die onderste limiet bereik ná 'n oorverkoopte, dan is daar 'n groter kans vir 'n lomp ommekeer. As die boonste limiet bereik ná 'n oorgekoopte, sodat nuwe handelaars sal die toneel te neem. Die probleem is: wat die werklike vraag en aanbod vlakke is As jy agterkom dat die volume beurs in die 4H grafiek is oorgekoop of oorverkoop, sodat die vraag en aanbod vlakke kon duidelik ontwerp is vir 'n tydperk van ongeveer 7 dae. Wat ek skryf is gebaseer op die versameling van waarnemings wat op 'n daaglikse basis. Indien daar enige fout, so skryf wat jy dink. Die boonste perk is ontwerp as gevolg van Bollinger bands. Ek gebruik 'n wit blokkie om aan te dui hoe uitgeput die bulle is. Binne die volgende 7 dae was daar verswakking weens policymakersrsquo ingryping. Na 'n oorverkoopte, ek het 'n rooi blokkie aandui dat bulle is oorheers met 'n positiewe tempo (a kurwe korreksie). 'N Interessante geval behels die Jen geldeenheid. Vanjaar het die Jen genoeg depresiasie was. Was dit moontlik om 'n sterk uptrend trek vir 21 agtereenvolgende dae in die 4H grafiek. Na die waarneming van die onderste grens met die hulp van bande Irsquove opgemerk breakouts up. As gevolg hiervan, het EURJPY hoë winste verkry. Bogenoemde waarnemings kan help om nuwe inskrywings met behulp van Bollinger bands op 'n 4H grafiek te skep. Geen twyfel dat die opsporing van die boonste en onderste grense is belangrik om die lees oor die waardasie van 'n geldeenheid. Die artikel is geskryf deur Igor Titara en neem deel aan die Forex artikel Contest. Sterkte FXOpen - een van die mees suksesvolle en vinnigste groeiende Forex makelaars. Britse amp AU gereguleer. ECN, STP, Crypto, Mikro, PAMM rekeninge. Maak 'n AccountHow Om Pas Bollinger Bandsampreg Met Meta Trader 4 Meta Trader 4 is 'n verhandelingsplatform wat ontwikkel is deur MetaQuotes Sagteware vir aanlyn handel in die forex, kontrak vir verskille (CFD) en termynmarkte. MT4, soos dit algemeen genoem word, bied gereedskap en hulpbronne wat toelaat dat handelaars om te ontleed prys, plek en bestuur ambagte, en in diens outomatiese handel. In hierdie artikel sal verduidelik die basiese beginsels van een van die instrumente wat gebruik word om die prys te ontleed - Bollinger Bandsreg - en hoe om dié gewilde tegniese aanwyser in die MT4 verhandelingsplatform gebruik. Teken in op nuus te gebruik vir die nuutste insigte en analysisBollinger Bands te reg Inleiding: Bollinger Bands is 'n tegniese handel instrument geskep deur John Bollinger in die vroeë 1980's. Hulle het ontstaan ​​uit die behoefte aan adaptive handel bande en die waarneming dat wisselvalligheid was dinamiese, nie staties so wyd geglo op daardie tydstip. Die doel van Bollinger Bands is 'n relatiewe definisie van 'n hoë en 'n lae voorsien. Per definisie pryse is hoog op die boonste band en laag op die laer band. Hierdie definisie kan help met streng patroonherkenning en is nuttig in vergelyking prys aksie om die optrede van aanwysers om te kom op sistematiese handel besluite. Bollinger Bands bestaan ​​uit 'n stel van drie getrek met betrekking tot sekuriteite pryse kurwes. Die middelste groep is 'n maatstaf van die intermediêre termyn tendens, gewoonlik 'n eenvoudige bewegende gemiddelde, wat dien as die basis vir die boonste band en laer band. Die interval tussen die boonste en onderste bands en die Midde-orkes word bepaal deur wisselvalligheid, tipies die standaardafwyking van dieselfde data wat gebruik is vir die gemiddelde. Die standaard parameters, 20 en twee standaardafwykings, kan aangepas word om jou doel te pas. Leer hoe om Bollinger Bands gebruik: Bollinger Op Bollinger Bands boek deur John Bollinger, CFA, CMT Kry die 22 Bollinger Band reëls Sluit aan by Sosiale e-pos ontvang oor Bollinger Bands, webinars en Johns nuutste werk. Ons jou inligting John Bollingers Maandeliks Kapitaalgroei Brief Ontleding en kommentaar op die markte plus aanbevelings belegging deur John Bollinger deel nooit. Cgl Subscriber Area September 2016 Uittreksel Aandeel Almal blyk te wees op soek na 'n top hier, maar met die Advance - Afname Line 'n bestendige reeks nuwe hoogtepunte en feitlik geen 52-weke nuwe laagtepunte getuienis is dit moeilik om die saak vir 'n stel belangrike top. Dit is waar dat nuwe 52-week hoogtepunte oor die afgelope week het verdamp, maar teen 'n hoë ons kyk na nuwe laagtepunte vir inligting, en teen 'n lae ons kyk na nuwe hoogtes. 'N regstelling altyd 'n possibility. Bollinger Band Confluence Trading geword Oktober 2007 Status: Lid 11 Posts Ek wil graag met julle deel 'n metode van handeldryf dat ek het al met behulp van sukses vir meer as 'n jaar. Dit is nie 'n meganiese stel en vergeet stelsel - daar is 'n element van diskresie wat betrokke is, sowel met die besluit om 'n handelsmerk te voer, en die opstel van stop verliese en wins teikens. En sy geen heilige graal, soos met die lewe in die algemeen, sal jy net kry uit dit wat jy in. Toe ek begin handel, ek eksperimenteer met pretty much elke aanwyser daar buite, op soek na die perfekte meganiese stelsel. En ek is pretty much oortuig dat daar isnt een. In my ervaring, die oorgrote meerderheid van die suiwer meganiese stelsels te afhanklik van 'n bepaalde stel veranderlikes / marktoestande, en wanneer daar 'n afwyking van die voorwaardes, die oorgrote meerderheid van hulle misluk. Dit is veel beter om jouself te bewapen met 'n paar eenvoudige gereedskap, en leer hoe om die gereedskap te gebruik onder enige marktoestande. Die gebruik van hierdie benadering het ek 'n metode wat 'n hoë waarskynlikheid stel ups gee ontwikkel, is konsekwent winsgewende en nie afhanklik is van 'n bepaalde mark omgewing. Ek handel hierdie metode suksesvol in beide wissel en trending markte. My metode ambagte af 'n 1H grafiek in samewerking met 'n 4H grafiek en gebruik die volgende instrumente: Bollinger Bands. Ek gebruik 2 stelle van Bollinger Bands, ingestel op 2 standaardafwykings en 3 standaardafwykings meer as 20 periodes. Soos ons sal sien, is hierdie bands voorsien die ruggraat van my metode, en is my uitgangspunt in my handel ontleding. Stochastics. Daar is so baie ossillerende aanwysers daar buite, en Ive getoets meeste van hulle oor die jare, maar ek terug na die goeie outydse stochs kom altyd. Die instellings wat ek gebruik is 9,3,3. Bewegende gemiddeldes. Dit gee my 'n gevoel vir rigting en tendens, of daar is 'n sterk tendens in plek, As tendens is besig om, en of die mark wissel. Ewe belangrik, hulle bied ook dinamiese vlakke van ondersteuning en weerstand, en is baie nuttig om wins teikens te bepaal en stop verlies vlakke. Ek gebruik 8 EMO en 21 EMO om korttermyn rigting en 'n 55EMA tot medium termyn tendens dop te hou. Alle goeie outydse fib getalle. Dit is alles eksponensiële MA Ek dink sy meer belangrik om 'n gevoel van meer onlangse prys aksie (en meer belangrik dit beter getoets tydens my back testing) kry. Ek het ook op my kaarte 'n 200 en 800 SMA vir langer termyn tendens. Samevloeiing. Hei, waar kry ek die samevloeiing aanwyser op my kartering platform Ha ha, onthou wat ek gesê het oor hierdie nie 'n stel en vergeet stelsel Confluence is waar verskillende MA, ondersteuning en weerstand, Bollinger Bands, fib lyne, of ander tegniese aanwysers voorkom op dieselfde prysvlakke. Samevloeiing is 'n kragtige instrument, soos die identifisering van hierdie vlakke stel ons in staat om te gaan (of uitgang) handel dryf met 'n veel groter mate van vertroue. Die identifisering van hierdie gebiede van samevloeiing is die sleutel tot 'n hoë waarskynlikheid handel, en is 'n belangrike element in my handel strategie. Op die oomblik is ek net die handel hierdie metode op GBP / USD, EUR / USD en USD / JPY, en neem my ambagte af 'n 1H grafiek (in samewerking met 'n 4H grafiek). Daar is geen rede in teorie waarom hierdie strategie sal nie werk met enige ander geldeenheid paar (of inderdaad ander tyd rame). Dit is net dat dit is die pare Ek het hierdie metode met getoets, en die pare waarvan die prys beweging Ek is baie vertroud is met. In my volgende post, Ill illustreer hoe ek my ambagte te neem. Aangesluit Oktober 2007 Status: Lid 11 Posts Soos ek hierbo genoem, ek handel hierdie metode gebruik te maak van beide 'n 1H en 4H grafiek. Die eerste ding wat ek kyk vir is prys te breek deur middel van die buitenste Bollinger Band (vasgestel op 3 standaardafwykings) van die 1H grafiek. Wel noem hierdie vlak BB3. Die volgende ding wat ek nodig het om te sien is dat die prys die binneste Bollinger Band vlak op 4H (wat ons BB2 sal noem) het gebreek. Dit sê vir ons dat op 'n sekere punt in die nabye toekoms, kan ons 'n terugsakking of 'n terugkeer na die gemiddelde verwag (wat uiteindelik wat Bollinger Bands bereken). Reg, so ver so goed. Die ding is, as die prys is in 'n sterk styg of daal tendens, kan nie ons net 'n handel op grond daarvan dat 'n kers buite BB3 gesluit. OK, ja, kan ons sê dat, vanuit 'n statistiese oogpunt, net 1 van kerse sal buite BB3 sluit, maar daar is 'n beduidende risiko as momentum is sterk dat die prys sal voortgaan om in dieselfde rigting. Dis waar ons Stochastics kom. Die kans is, sodra ons kry in BB3 grondgebied op 1H, ons is meer as waarskynlik in oorverkoopte of oorkoop Stoch gebied (dws minder as 20 of groter as 80). Maar wat ons nodig het om te sien voor die oorweging van 'n handelsmerk is K kruising D van onder 20 (vir 'n lang handel) of van bo 80 (uit 'n kort handel). As 'n eenkant, en om te verhoed dat verwarring, ek dont worry te veel wat die rigting van die Stoch op 4H doen. Uiteindelik was besig om 'n kompromis n 1H grafiek, en gegewe die sloerende aard van Stochastics, en wag vir die stogastiese om te draai op 4H is nie prakties nie. 'N vinnige woord van waarskuwing. Die einde van die seine is belangrik. Aan die een uur grafiek, prys moet eerste kontak BB3. Dit gee ons 'n kennisgewing, 'n vroeë waarskuwing stelsel wat ons behoort te wees op die uitkyk vir 'n ommekeer in die volgende paar kerse. Ons het toe wag vir die stochs te steek bo 20 / hieronder 80. Sodra weve het hierdie sein, was baie daar mooi. Voordat die sneller getrek, maar ons moet kyk na waar ons bewegende gemiddeldes is, as wat hulle lewer sleutel dinamiese vlakke van ondersteuning en weerstand, om te bepaal of 'n handelsmerk geregverdig kan word op 'n risiko: beloning basis. Dit sal 'n baie hang af van die aard van die beweging, en hoe vinnig dit was, en of ons in 'n wissel of 'n trending mark. Tot stilstand kom en Wins teikens. OK, ek dink dit is die moeilike deel, want daars geen regte of verkeerde antwoord. Ek gewoonlik kyk vir 'n risiko: beloning verhouding (RRR) van 1: 1.2 of beter. Omdat hierdie stelsel het so 'n hoë trefkoers, selfs 'n RRR van 1 sou aanvaarbaar wees, maar ek is 'n baie konserwatiewe handelaar, en saam met soek na 'n hoë waarskynlikheid ambagte, ek ook kyk vir 'n goeie RRR. Daar is talle maniere om die opstel stop verliese en wins doelwitte, en baie sal afhang van die aard, styl en risiko toleransie van elke handelaar, so ek sal nie gaan in te veel detail hier. Uiteindelik, sy aan jou. 'N Goeie teiken is die ander kant van die Bollinger Band vlak 2 (BB2), maar net in gedagte hou waar u ander vlakke van potensiële ondersteuning en weerstand kan wees, beide op 1H en 4H. Soos ons vorder, Ill plaas 'n paar kaarte om te illustreer hoe ek ontleed potensiaal handel opstelling. Kortom, dis dit. Daar is 'n paar ander klein truuks wat ek gebruik, wat siek op later, maar die bogenoemde metode vorm die grondslag van my handel. Sodra jy daaraan gewoond te raak gelyktydig te ontleed 2 tydraamwerke, en kry 'n gevoel vir die prys aksie van die geldeenheid paar wat jy volg, sy 'n relatief eenvoudige stelsel te implementeer. Ek sou aanbeveel om nie te probeer om op te spoor te veel pare Theres 'n baie om te kyk na en neem, en sy al te maklik om fokus en perspektief verloor as jy voortdurend op soek na 8 pare of meer. Ek sou raai wat begin met miskien 2 of 3 pare. Begin met 'n demo rekening, doen jou back testing, en wanneer jy gemaklik genoeg is om die sneller te trek voel, begin handel lewe. Voel asseblief vry om my te laat enige kommentaar of vrae. Soos Ive voorheen genoem, is ek live handel met hierdie metode met 'n baie sukses, hoewel ek meer as oop vir kommentaar / voorstelle is om dit verder te verbeter. In die volgende paar poste, sal ek 'n boodskap 'n paar screenshots van 'n paar voorbeeld ambagte. Aangesluit Oktober 2007 Status: Lid 11 poste hier is nog 'n handboek handel. Prys opgevoed baie sterk deur die dag verskuif, en het deur BB3 aan beide 1H en 4H gebreek. As 'n algemene reël, wanneer die prys raak die 3 standaardafwyking BB op die 4 uur grafiek, kan ons gewoonlik verwag dat 'n beduidende nadeel. Vir bygevoeg bevestiging, het die Stochastics ook meer as 80 gekruis en was op pad af op die 4H grafiek, wat ook 'n teken van 'n beduidende nadeel te kom. In terme van wins teikens, want ons het die BB3 vlakke getref en Stochastics kruising op beide 1H en 4H, kan ons 'n bietjie meer lomp wees, en rig die 21EMA op die 4H (wat min of meer dieselfde vlak as die ander kant van BB2 op 1H). Dit sou ons 'n teiken van sowat 60 pitte gegee. Die plasing van die stop 5 pitte bo die hoogtepunt van die dag (25 pitte of so) gee vir ons 'n risiko: beloning verhouding van meer as twee, wat dit 'n sinvolle handel te neem maak. As ons wou ons beswil teikens ronddwaal, kan ons deel geneem het uit die 8EMA en deel uit aan die 21EMA op 4H. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Ek hoop dat hierdie kiekie is duidelik genoeg vir jou om my vraag te beantwoord: Is die verkoop sein op die laaste bar aanvaarbare Die rede waarom ek vra is dit dat die penetrasie van BB3 plaasgevind 10 of 12 uur gelede en has not gebeur aangesien. Die oorgekoop stogastiese isnt regtig in reaksie op die BB3 onteer. Hi Bill. Julle kol, ideaal wat jy wil 'n breek van BB3, dan 'n terugsakking, en die stochs draai as gevolg van daardie terugsakking sien. Dit gee ons die filter wat ons nodig het, om te bevestig dat die nadeel is net 'n blaaskans voor stoot op tot, soos euro / dollar vandag gedoen. Ek hoef nie 'n sekere aantal bars vir die stochs om te draai, dit is net 'n kwessie van gevoel. Maar as jy kyk na die bar 4 bars voor daardie laaste een, dit was slegs 'n paar pitte kort van die BB3 vlak, en dit was die kroeg wat die stochs gestoot in oorgekoopte gebied. Ek didnt hierdie handel te neem, want dit was te hoë risiko weens die groot uptrend in euro / dollar op die oomblik, en om te gaan teen so 'n tendens was potensiële selfmoord. Terloops, toe ek hierdie metode is ontwikkel, en rondspeel met verskillende bewegende gemiddeldes en standaardafwykings, het ek probeer om 'n metode wat die afstand tussen die prys en die 8 EMO na groot breakouts bereken, om te probeer en bereken die waarskynlikheid van 'n terugsakking op verskillende. 'N Klein tydjie gelede was die verskil meer as 70 pitte op die 4 uur grafiek, en die laaste keer dat die prys trek weg dat daar nog baie is tydens die kaskenades gedurende Augustus .. My handel plan vorentoe: die prys nou lyk blyk te wees, kom uit sy hoogtepunte, en stochs het ook nou gekruis op 4H. As ek sien 'n kers sluiting onder die 8EMA op 1H (dui 'n onderbreking van die kort termyn tendens), sal ek 'n kort te neem. My doelwit sal die 21EMA op 1H (tans 1,4635) wees. Hoop dit help, a) jy neem albei (koop en verkoop) sein situasies in 'n frase en dit maak dit baie duidelik. IMHO jy kan nie ligtelik opneem nie die koop / verkoop seine. Verduidelik beide O dit in een stelling is net dat. b) in die reëls, jy sê dat Stochastics vinnige lyn onder die stadige lyn (kort handel) ten einde die handel daarna, in die voorbeelde oorweeg moet steek, jy sê dat hulle moet steek onder 80 lyn. hulle kan steek van bo. maar nie onder 80 wat een is waar en watter een is wat die reël. croosing tussen vinnige en stadige lyn of die lyne wat onder 80 lyn (vir 'n kort handel) c) indien die tendens hervat up (wat waar is in die meeste gevalle) en Stoch is oorgekoop (ook waar in die meeste gevalle) julle vas lyn kruis oor stadige lyn in oorgekoopte gebied. wat doen jy in so 'n geval, met inagneming van jou stelsel wag vir die tendens om 'n terugsakking maak weer (heroorweeg 'n vraag van 'n leser voor oor trending teen die tendens) d) jou sein basies deur 'n prys te breek die 3 st dev BB . Dit is duidelik vir my 'n trending mark. In so 'n trending mark jy wag seine van 'n ossillator wat bekend al te sleg seine in trending markte en goeie seine in wat wissel markte te gee. Dankie vir jou antwoord Die risiko is wat waarde gee aan 'n belegging. a) jy neem albei (koop en verkoop) sein situasies in 'n frase en dit maak dit baie duidelik. IMHO jy kan nie ligtelik opneem nie die koop / verkoop seine. Verduidelik beide O dit in een stelling is net dat. b) in die reëls, jy sê dat Stochastics vinnige lyn onder die stadige lyn (kort handel) ten einde die handel daarna, in die voorbeelde oorweeg moet steek, jy sê dat hulle moet steek onder 80 lyn. hulle kan steek van bo. maar nie onder 80 wat een is waar en watter een is wat die reël. croosing tussen vinnige en stadige lyn of die lyne wat onder 80 lyn (vir 'n kort handel) c) indien die tendens hervat up (wat waar is in die meeste gevalle) en Stoch is oorgekoop (ook waar in die meeste gevalle) julle vas lyn kruis oor stadige lyn in oorgekoopte gebied. wat doen jy in so 'n geval, met inagneming van jou stelsel wag vir die tendens om 'n terugsakking maak weer (heroorweeg 'n vraag van 'n leser voor oor trending teen die tendens) d) jou sein basies deur 'n prys te breek die 3 st dev BB . Dit is duidelik vir my 'n trending mark. In so 'n trending mark jy wag seine van 'n ossillator wat bekend al te sleg seine in trending markte en goeie seine in wat wissel markte te gee. Dankie vir jou antwoord 3cent, dankie vir jou post aanspreek jou bekommernisse ten einde: Ek is nie seker of ek jou punt verstaan ​​ek dit nie glo ek het 'n koopsein, of voorgestel dat my kaarte aangedui 'n koopsein Miskien het jy verwys na my antwoord op 'n post waar ek genoem dat hoewel tegnies, is daar dalk 'n kort sein gewees, ek verkies om te neem nie neem 'n handelsmerk, want daar was 'n besonder sterk uptrend in plek is nie die dieselfde ding. As dit is nie die punt wat jy na, ek is jammer, en sou u vriendelik vra om jou kommer in 'n bietjie meer detail te verduidelik. Dankie. As ek jou vraag reg verstaan, is jy vra om duidelikheid te verkry oor die vraag of die kruis van die K lyn moet voorkom bo 80, en dan vir die lyne te gaan onder 80 voor die oorweging van 'n handelsmerk, en of ons 'n handelsmerk suiwer op kan oorweeg die basis dat die stochs bo 80 het gekruis As dit die geval is, het ek reeds hierdie punt in 'n vorige post (No.14) uitgeklaar. Soos ek in daardie pos opgemerk, kan ek gewoonlik graag 'n kruis van bo 80 te sien, en die K lyn breek 80, maar as die kruis kom voor in die 90s, dan het ek dalk 'n handel voor die K lyn breek 80. Die neem 80 en 20 lyne is nie 'n magiese vlak, buite wat 'n handelsmerk is gedoem om te misluk. Hulle gee net 'n aanduiding of 'n paar is oorgekoop of oorverkoop. Wat doen ek in jou voorbeeld (stochs koes onder, dan oor die 80 lyn), die stochs sou lyk 'n ware gemors, en ek sal ook duidelik te bly. Veelvuldige kruise net minder as / oor die vlak 20/80 is dikwels 'n teken van die prys stol / neem 'n blaaskans, voor die opskrif terug (of af), en ek bly weg van hierdie tipe prys aksie. Julle absoluut reg, in 'n sterk trending mark, moet jy baie moeg van valse seine op die stochs te wees. Dit is presies die rede waarom ek sê, in my heel eerste post, wat 'n element van diskresie voor om elke handel vereis. Dit is nie 'n stel en vergeet stelsel, sodat jy verkeerd om te sê dat jou sein basies gegee word deur 'n onderbreking van BB3 is. Dit is die eerste stap in 'n proses. Maar dankie vir die verhoging van 'n geldige punt wat miskien moet ek eerder meer uitdruklik uitgespel, naamlik dat versigtigheid geneem moet word wanneer jy soek na 'n potensiële handel wat teen so sterk tendens. Ek sou 'n ander punt hier maak. Ons is nie bekommerd oor die neem van elke enkele handel wat gebeur met ons handel kriteria voldoen. Ons is eers na die A-graad set-ups, en diegene wat bied 'n goeie risiko: beloning verhoudings. Ons is, in wese, op soek na redes om nie handel te dryf, en slordig soek stochs in 'n sterk tendens beslis merk diegene bokse. Dankie vir jou boodskap, 3cent, verhoog jy 'n paar belangrike kwessies. Ive is die handel hierdie metode vir 'n geruime tyd, en miskien ek neem vir 'n paar van die nuanses en mate van diskresie voor wat nodig is om die sneller getrek toegestaan. Siek probeer om te plaas 'n paar grafiek voorbeelde, sowel ambagte Ek het nie, en didnt, om te probeer om dit beter te illustreer. Ek hoop dit help, gee my 'n skree as jy verdere verduideliking nodig het.


No comments:

Post a Comment