Friday, October 7, 2016

Elektrisiteit Trading System

Verstaan ​​die Wêreld van elektrisiteit Trading Om die verskil tussen groot energie markte en tradisionele finansiële markte te verstaan. dit is belangrik om die aard van die saak elektrisiteit begryp, in vergelyking met finansiële bates soos aandele, effekte en kommoditeite. (Sien: Die Nut van produksie). Die belangrikste verskil is dat elektrisiteit geproduseer word en onmiddellik verbruik. Op die groothandel vlak, kan elektrisiteit nie gestoor word sodat vraag en aanbod voortdurend moet gebalanseer word in reële tyd. Dit lei tot 'n aansienlik verskillende mark ontwerp in vergelyking met gewone kapitaalmarkte. Dit het ook beperkte toegang tot die groot markte, want terwyl die markte is oop, hulle intimideer tegniese het minder ervare handelaars weg gehou. Reguleerders moedig handelaars aan die markte aan te sluit, maar potensiële deelnemers moet finansiële sterkte asook tegniese kennis te toon toegang te verkry. Dit is nie raadsaam om hierdie markte te pak sonder genoegsame kennis, en hierdie artikel is slegs 'n begin. Mark Organisasie en Ontwerp Energie markte is ook baie meer gefragmenteerde as tradisionele kapitaalmarkte. Die intraday en real-time markte bestuur en bedryf deur Onafhanklike System Operateurs (ISO). Hierdie nie-winsgewende entiteite georganiseer op 'n fisiese rooster reëling algemeen na verwys as netwerk topologie. Daar is tans sewe ISOs in die Verenigde State van Amerika. Sommige dekking hoofsaaklik een staat, soos die New York ISO (NYISO) terwyl ander dek 'n aantal state, soos die Midcontinent ISO (miso). ISOs as mark operateurs, die uitvoering van take soos kragstasie versending en real time magsbalans bedrywighede. Hulle tree ook as ruil en skoonmaak huise vir handelsaktiwiteite op verskillende markte elektrisiteit. ISOs hoef te dek die hele VSA kragnetwerk alhoewel sommige streke soos dié in die suidooste van state is bilaterale markte waar ambagte direk gedoen word tussen kragopwekkers en laai die versorging van entiteite. Sommige nedersettings gedoen deur middel van bilaterale EEI ooreenkomste, wat die ekwivalent van ISDA ooreenkomste aan bewind markte. Grid bedrywighede in hierdie state is nog gesentraliseerde tot 'n sekere mate. Grid betroubaarheid en balansering word bedryf deur Regional Transmissie Operateurs (RTO). ISOs is eintlik voormalige STO's wat in 'n gesentraliseerde mark in die naam van die ekonomiese doeltreffendheid deur markkragte uiteindelik georganiseer. Wisselvalligheid en Verskansing Die gebrek aan stoor en ander meer komplekse faktore lei tot 'n baie hoë wisselvalligheid van lokopryse. Met die oog op 'n paar van hierdie inherente prysvolatiliteit kragopwekkers verskans en laai kyk bedien entiteite om die prys van elektrisiteit vir aflewering op te los op 'n later datum, gewoonlik een dag uit. Dit staan ​​bekend as die Dag-ahead mark (DAM). Hierdie kombinasie van day-ahead en Real Time markte verwys as 'n dubbele nedersetting mark ontwerp. Die Dag-Vooruit pryse bly vlugtige as gevolg van die dinamiese aard van die rooster en sy komponente. (Vir verwante leesstof, sien: Brandstofvoorsiening Futures in die energie-mark). Energie pryse beïnvloed word deur 'n verskeidenheid van faktore wat die aanbod beïnvloed en eis ewewig. Aan die vraagkant, algemeen na verwys as vrag, die belangrikste faktore is ekonomiese aktiwiteit, weer en algemene doeltreffendheid van verbruik. Op die aanbodkant, algemeen na verwys as geslag, brandstofpryse en beskikbaarheid, boukoste en algemene vaste koste is die belangrikste drywers van die prys van energie. (Vir meer inligting: Hoe om te kapitaliseer op stygende energie pryse). Daar is 'n aantal fisiese faktore tussen vraag en aanbod wat invloed op die werklike skoonmaak prys van elektrisiteit. Die meeste van hierdie faktore is wat verband hou met die oordrag rooster, die netwerk van oorhoofse hoogspanningslyne en substasies wat die veilige en betroubare vervoer van elektrisiteit te verseker van sy geslag tot sy verbruik. Die snelweg System Analogie Stel jou 'n snelweg stelsel. In hierdie analogie, sou die bestuurder die kragopwekker wees, sou die snelweg stelsel die rooster en wie die bestuurder gaan sien sou die las wees. En die prys sal beskou word as die tyd wat dit neem jou na jou bestemming te kry. Let daarop dat ek melding gemaak van die snelweg stelsel en nie bloot paaie, wat is 'n belangrike nuanse. Die snelweg stelsel is die ekwivalent van oorhoofse hoogspanningslyne terwyl plaaslike strate is analoog aan die kleinhandel verspreiding stelsel. Die kleinhandel verspreiding stelsel bestaan ​​uit die pale wat jy sien op jou straat, terwyl die rooster bestaan ​​uit groot elektrisiteit pylonen hou hoogspanningsdrade. ISOs en die algemene mark is hoofsaaklik gemoeid met die rooster terwyl kleinhandelaars of load Bediening Entiteite (LSE) te kry die krag van substasies na jou huis. Dus laat onthou dit, motors is krag, mense is die kragopwekkers, die bestemming (a snelweg afrit en nie iemand elses huis) is die las en die prys is hoog tyd. Wel gebruik hierdie analogie van tyd tot tyd 'n paar meer komplekse konsepte te verduidelik, maar onthou dat die analogie is onvolmaak, so behandel elke verwysing na die analogie onafhanklik. Liggingsvereistes Marginale Pryse Alle ISOs gebruik 'n vorm van pryse genoem liggingsvereistes marginale pryse (LMP). Dit is een van die belangrikste konsepte in elektrisiteit markte. Die vir Ligging verwys na die skoonmaak prys op 'n gegewe punt op die rooster (goed leer ken waarom pryse is anders op verskeie plekke in 'n oomblik). Die marginale beteken dat die prys van die koste van die lewering van nog een eenheid van krag, gewoonlik een megawatt is ingestel. Daarom is die LMP is die koste van die verskaffing van 'n meer megawatt van krag op 'n spesifieke plek op die rooster. Die vergelyking vir 'n LMP het oor die algemeen drie komponente: die energie koste, die opeenhoping koste en verliese. Die energie koste is die vergoeding wat nodig is vir 'n kragopwekker een megawatt produseer by die aanleg. Verliese is die bedrag van elektriese energie verloor terwyl aanritsen langs die lyne. Hierdie eerste twee komponente is eenvoudig genoeg, maar die laaste een, opeenhoping is moeiliker. Opeenhoping veroorsaak word deur die fisiese beperkings van die rooster, naamlik transmissielyn kapasiteit. Kraglyne het 'n maksimum vlak van elektrisiteit wat hulle kan dra sonder oorverhit en misluk. Verliese word gewoonlik beskou as hitte verliese wees as 'n paar van die krag eintlik verhit die lyn in plaas van net in transito deur dit. Om terug te kom ons analogie, kan opeenhoping word beskou as verkeersknope en verliese sou die ekwivalent van die slytasie op jou motor wees. Net soos jy nie regtig bekommerd oor slytasie op jou motor tydens die besoek aan 'n vriend, verliese is redelik stabiel oor die rooster en is die kleinste deel van die LMP. Hulle het ook hoofsaaklik afhang van die kwaliteit van die pad wat jy ry op. So gegee dat LSEs is op soek na hul koste te verminder, hulle staatmaak op die ISO aan die laagste koste kragopwekker om hulle te voorsien met elektrisiteit te stuur. Wanneer 'n lae koste kragopwekker is gewillig, maar nie in staat is om krag te lewer op 'n gegewe punt as gevolg van druk op die lyn, sal die planner in plaas gestuur 'n ander kragopwekker elders op die rooster, selfs al is die koste is hoër. Dit is soortgelyk aan wat iemand anders se ry na die bestemming, selfs al is hulle verder weg woon, maar omdat die verkeer is so erg die persoon wat nader kan selfs nie kry op die snelweg Dit is die hoofrede pryse verskil plek op die rooster. Snags, wanneer daar 'n lae ekonomiese aktiwiteit en mense slaap, daar is genoeg ruimte op die lyne en dus baie min opeenhoping. So verwys na ons analogie, wanneer daar min mense op die pad in die nag, is daar geen verkeer en dus die prys verskille is hoofsaaklik veroorsaak deur die verlies of slytasie op jou motor. Jy mag vra: Maar nie almal sal dieselfde tyd om te ry uit hul huis na hul bestemmings te neem, en jy het die prys is dieselfde as die bestuur van tyd, hoe kan dit wees Onthou dat pryse is vasgestel op die kantlyn. sodat die prys is ingestel as die volgende eenheid te vervaardig of die tyd wat dit sou neem vir die volgende persoon om te ry na hul bestemming. Jy sal betaal daardie tyd, ongeag van hoe lank dit geneem het om jou bestemming te kry. So leef naby aan jou bestemming is die beste manier om ryk Wel kry, nie presies. Vashou aan die analogie, bou naby aan die bestemming neem baie langer en is baie duurder. Dit lei tot 'n gesprek oor generasie koste, maar ongelukkig ook moet die bespreking vir Deel II. Real-Time Business Intelligence red. Holistiese ondernemingswye sigbaarheid in Trading, Risiko, Optimal besluitneming en verslagdoening. 'N enkele hoë-prestasie Trading, Analytics, Risiko en optimalisering platform vir Multi-bateklasse, Mark Verticals amp Industries Real-time en Dag lig Optimalisering van Generation en bied tot markte. Naadloze integrasie met load amp Prys vooruitskatting, en Skedulering. Ter plaatse implementering of Wolk Dienste. Uiterste buigsaamheid en koste-effektiwiteit. Real-time en Dag lig Optimalisering van 'n Nut Bilaterale Verkryging Portefeulje. Naadloze integrasie met load amp Prys vooruitskatting en Skedulering. QuantRisk lui 'n nuwe paradigma in Trading Risiko Analytics Asset and Optimization System Wolk Dienste of Onsite Implementering Ons Solutions deur Industries amp Market Verticals Ons Solutions deur Systems amp Modules Data Analytics as Wolk Solutions enkele Web Platform Trading, Risiko, Analytics en Asset Optimization vir alle markte en nywerhede: Elektrisiteit, Energie, kommoditeit, Banking, Asset Management en Tesourie enkele voorpunt-High Performance Web platform Ten volle en pas Integrasie Front, die Midde-en Back Offices buigsame handel aanjaer, Gevorderde Analytics en Omvattende Risk Solutions Management en optimalisering van Fisiese Bates, Logistiek en Finansiële Portefeuljes Data Analytics as 'n Wolk Service 24/7 oplossing, geen implementering sagteware vereis Elektriese lading prys vooruitskatting, Stuur Curves, Volatiliteit Monte Carlo-simulasie en Asset optimization platform Wat ons kliënte sê ons is op soek na 'n platform waarmee kan ons ons nominasie patrone selfs meer te optimaliseer, outomatiseer nedersettings, te akkommodeer die veranderende mark wat 'n gevolg van die deregulering van die mark vir elektrisiteit, al met real-time inligting. QuantRisk in staat was om te lewer op al ons verwagtinge is. Die voordele vir ons en ons kliënte is enorm. - Hoofbedryfsbeampte, Groot Asiatiese Nut Ons is baie tevrede met die funksie en eienskappe wat QR stelsel bied ons nuts in energie handel en bestuur. Die stelsel het ons baie meer beheer en vertroue in die bestuur van ons energie portefeulje en het gelei tot laer pryse aan ons kliënte. - Uitvoerende VP COO, Leading Nut ConglomerateBACKGROUND: Power handel beteken inherent 'n transaksie waar die prys van krag is onderhandelbaar en opsies bestaan ​​oor wie om handel te dryf met en vir dit wat quantum. In Indië, mag handel is in 'n ontwikkelende stadium en die volumes van ruil is nie groot. Alle uiteindelike verbruikers van elektrisiteit word hoofsaaklik gedien deur hulle onderskeie Staat Elektrisiteit Boards of hul opvolger entiteite, Power Departemente, private lisensies ens en hul verhouding is hoofsaaklik dié van gevange kliënte versus monopolie verskaffers. In Indië, het die kragopwekkers van elektrisiteit soos Sentraal centrales (CGSs), Onafhanklike kragverskaffers (IPP's) en Staat Elektrisiteit Boards (SEBs) al hul vermoëns vasgebind. Elke SWV het 'n toegekende aandele in die sentrale sektor / gesamentlik besit projekte en sal na verwagting sy aandeel te trek sonder veel sê oor die prys. Met ander woorde, die verskaffers van elektrisiteit het geen keuse oor wie die mag verkoop en die koper het geen ander keuse oor wie hulle was na vermoë te koop uit. Die pryse het in die eerste plek is vasgestel / beheer deur die Sentrale en staatsregerings. Maar dit word nou deur die Regulerende Kommissie by die Sentrum en ook in die Verenigde State, waar hulle is reeds funksioneel. Kragopwekking / transmissie is hoogs kapitaalintensief en die vaste koste komponent maak 'n groot deel van die tarief. Indië 'n oorwegend landelike ekonomie, mag die vraag is seisoenaal, weer sensitief en daar bestaan ​​aansienlike verskil in die vraag van mag tydens verskillende tye van die dag met variasies gedurende spitstye en af ​​spitstye. Verdere, die geografiese verspreiding van Indië is baie groot en die verskillende dele van die land in die gesig staar verskillende tipes klimaat en verskillende tipes belastings. vraag mag gedurende die reënseisoen is laag in die Verenigde State van Karnataka en Andhra Pradesh en hoog in Delhi en Punjab. Terwyl baie van die Verenigde State in die gesig staar 'n groot aanvraag tydens die aand spitstye, stede soos Mumbai gesig hoë aanvraag gedurende kantoorure. Die Oos-streek het 'n beduidende surplus rondom die klok, en selfs normaalweg krag tekort state met 'n baie lae landbou vragte soos Delhi het oorskotte in die nag. Hierdie situasie dui genoeg geleenthede vir die verhandeling van krag. Dit sou benutting van bestaande vermoëns te verbeter en verminder die gemiddelde koste van krag tot krag utilities en verbruikers. Met die oog op 'n hoë vaste koste, gemiddelde tarief word sensitief vir PLF. Trading van krag uit surplus Staat Nut om tekort kinders, deur marginale belegging in die verwydering rooster beperkings, kan help in uitstel of vermindering van belegging vir addisionele opwekkingskapasiteit, in toenemende PLF en die vermindering van die gemiddelde koste van energie. Bo en behalwe dit, sal die geskeduleerde uitruil van krag verhoog en un-geskeduleerde ruil sal verminder vragte rooster dissipline, 'n bekende probleem. Open Access en handel. Die Elektrisiteitswet, 2003, wat uit 10 Junie in werking tree, 2003 het die Indiese Elektrisiteitswet, 1910 Elektrisiteit (aanbod) Wet, 1948 herroep en Elektrisiteit Regulerende Wet op Kommissies, 1998. In die lig van 'n verskeidenheid van faktore, finansiële prestasie van die staat elektrisiteit Boards verswak. Die kruis subsidies het onvolhoubare vlakke bereik. 'N Paar State in die land het in gegaan vir hervormings wat behels ontbondeling in aparte opwekking, transmissie en verspreiding maatskappye. Om die euwels van die sektor aan te spreek, die nuwe wet maak voorsiening vir onder meer nuwe begrippe soos Power Trading en Open Access. Open Access op Transmissie en verspreiding teen betaling van heffings aan die Nut sal aantal spelers gebruik te maak van hierdie vermoëns in staat te stel en oor te dra krag van geslag tot die vrag sentrum. Dit sal beteken benutting van bestaande infrastruktuur en die verligting van kragtekort. Trading, nou 'n gelisensieerde bedrywigheid en gereguleerde sal ook help in innoverende pryse wat sal lei tot mededinging lei tot die verlaging van tariewe. DEFINISIE VAN 147OPEN ACCESS148 in die Elektrisiteitswet, 2003: Die nie-diskriminerende voorsiening vir die gebruik van transmissielyne of verspreiding stelsel of 'n verwante fasiliteite met sulke lyne of stelsel deur 'n lisensiehouer of verbruiker of 'n persoon wat betrokke is by generasie in ooreenstemming met die regulasies wat deur die toepaslike Commission148 'n meer algemene definisie van 147OPEN ACCESS148: Enabling van nie-diskriminerende verkoop / aankoop van elektriese krag / energie tussen twee partye gebruik te maak van die stelsel van 'n in-tussen (derde party), en nie blokkeer dit op onredelike grounds148. Kwessies: a) vryheid om te koop / verkoop, en toegang tot die mark b) Toereikendheid gryp oordrag c) Transmissie / Wiel aanklagte d) Behandeling van oordrag verliese e) Energie rekeningkunde, skedulering, meting en UI nedersetting. Die huidige vlak van inter-streeks ruil elektrisiteit is nog steeds baie beperk en die beperkinge vir die verbetering van dieselfde is die relatiewe gebrek aan kommersiële bewustheid met SEBs, 'n gebrek aan behoorlike markmeganisme (afwesigheid van tariefstruktuur meriete-orde bedryf te bevorder en handel van aanmoedig krag), onvoldoende oordrag kapasiteit, 'n gebrek aan statutêre bepalings vir direkte verkope deur IPP's / CPP's / lisensies buite die Staat, rooster gebrek aan dissipline en finansiële lewensvatbaarheid van die staat Nut, onder andere. VOORBEELD: Stel 'n maatskappy uit Maharashtra wil 100 MW te verkoop aan 'n Discom-A in Andhra Pradesh. Volgende stappe geneem moet word: a) Die maatskappy en Discom-A moet saamstem oor terme en voorwaardes van die verkoping b) Die maatskappy het die toestemming van MSEB en quotno-objectionquot van MSERC c te kry) Discom-A moet die kry toestemming van APTransco en quotno-objectionquot van APSERC. d) MSLDC en APSLDC moet oordrag toereikendheid vasstel, en stem in om die nodige meting, skedulering, energie rekeningkundige en UI nedersetting te reël. e) WRLDC en SRLDC moet oordrag toereikendheid vasstel in hul plaaslike transmissie stelsels. f) Alle betrokkenes om 'n algemene begrip oor die behandeling / deel van transmissie verloor, en heffing van oordrag / Wiel koste vir die gebruik van intra-staat en inter-staat stelsels het. IMPAK VAN 147OPEN TOEGANG SYSTEM148 OP DISCOM146S: Elektrisiteit Wet 2003 het 'n mandaat wat met onmiddellike effek oop toegang geïmplementeer moet word. Terwyl almal aanvaar dat dit die verbruiker belange kan dien, is daar twee teenstrydige standpunte oor die implikasies van die oop toegang stelsel op die elektrisiteit entiteite veral die DISCOMs. Die eerste siening is dat mededingende kragopwekking die uiteindelike koste van die verbruikers af te bring. Koste vermindering is slegs moontlik deur die vermindering van die TampD verliese, hou onder beheer die bedryfskoste en die behoud van die bykomende krag aankoop koste laag. Gegewe die feite wat krag aankoop koste te hou aan die toeneem en die HT tarief is 'n mandaat af nader aan die gemiddelde koste (en sodoende die kruis-subsidie ​​verminder) volgens 'n vaste skedule deur die reguleerder om in te lê gebring moes word, die eerste groep voer aan wat toegang tot bykomende liabilty by wyse van HT verbruikers op so 'n hoë marginale koste van krag aankoop finansieel onverstandig vir die elektrisiteit entiteite sou wees. Die ander siening is dat elektrisiteit entiteite het swaar verantwoordelikheid om in die behoeftes van die landbou-verbruikers en klein huishoudelike verbruikers te ontmoet by 'n laer koers as die gemiddelde koste. Verbruikers wat tans die HT verbruikers en kommersiële verbruikers betaal 'n hoër tarief is die verskaffing van die middel om dit te doen. Indien sodanige verbruikers weg te loop van Grid aanbod subsidie ​​van die regering sal moet verhoog. Die korrekte posisie sal afhang van die statewise situasie met betrekking tot relatiewe tarief van die verskillende verbruikers, die moontlike pryse van groei van kategorie wyse verbruik en die potensiaal vir die aankoop van bykomende krag teen lae pryse in die toekoms. Markontwikkeling: In die wetlike raamwerk voor inwerkingtreding van die nuwe wet, is die ontwikkeling van die mark in die krag hoogs beperk as die bedryf struktuur horisontaal en vertikaal geïntegreer. Die elektrisiteitstoevoer na 'n kliënt is deur 'n ketting van monopolieë vroeër deur die regering gereguleer en nou deur die Regulerende Kommissie. Met die nuwe Wet, is 'n geliberaliseerde mark struktuur gesoek moet word. 'N Klant het 'n aantal keuses om sy mag te kry. Die kragopwekkers kan ook meeding met mekaar vir verspreiding maatskappye / individuele kliënte. Daar is 'n voorsiening vir toeslag om huidige vlak van kruis-subsidie ​​te voldoen, indien 'n verbruiker kies om elektrisiteit direk van kragopwekker of enige ander persoon as sy eie verspreiding lisensie bron kry en is toegelaat oop toegang deur die reguleerder. Daar is egter geen bybetaling wanneer verspreiding maatskappy koop krag van 'n kragopwekker direk. Daar is ook 'n voorsiening vir bilaterale ooreenkoms vir die lewering van krag deur 'n mededingende proses tussen 'n kragopwekker en verspreider. Met die bepaling van nie-diskriminerende oop toegang tot oordrag, kan die kompetisie vir grootmaat toevoer na verspreiding maatskappye 'n werklikheid in die nabye toekoms. Die markstruktuur sal dalk nodig om verander te word. Die kommissie is verbind tot die ontwikkeling van 'n volledig mededingende krag sektor. Maar, gegewe die huidige realiteite van die sektor (tekorte, kruis subsidies, langtermyn PPAs, toekenning kapasiteit van CGS te stel ens), die ontwikkeling van die mark het om te gaan deur middel van 'n aantal intermediêre fases. Dit kan in ag geneem word dat die kleinhandel-kompetisie waarneembaar voordele opgelewer het aan verbruikers in die lande met surplus geslag. Daar is 'n aantal komplekse kwessies soos oorgang risiko's, nedersetting van wanbalanse in krag ingespuit en onttrekkings, effektiewe meting, doeltreffende pryse van oordrag, bestuur van opeenhoping ens waarop die Kommissie 'n aparte bespreking papier sou dryf mettertyd. Soos per 'n skatting, Captive Power kapasiteit in die land is ongeveer 20.000 MW waarvan sowat 14,000 MW is rooster verbind. Surplus beskikbaar met baie Captive Power plante en ook met IPP's en lisensies van 'n paar van die Verenigde State. Hulle moet toestemming van die Staat Govt. asook toestemming vir die gebruik van SEBs transmissienetwerk, wat naas 'n moeilik om te kom deur, is ook gewoonlik irrasioneel geprys. Baie Captive plante is gretig om hul krag teen 'n besoldigde tarief, maar daar is geen statutêre bepaling tans vir direkte verkope van surplus krag deur hulle te buite State. 'N Voorsiening vir hierdie egter bestaan ​​in die elektrisiteitsrekening. Markkrag: Die Groot transaksies vir elektriese krag wêreldwyd is deur kol kontrakte, vorentoe en termynkontrakte en langtermyn bilaterale ooreenkomste. Die primêre dryfveer vir verandering in die krag mark in Indië vandag, ten minste uit die verbruikers oogpunt, is die begeerte om laer pryse te sien in die groothandel mark vir elektrisiteit. Vir hierdie doel om vrugte te dra, aandag moet gegee word aan die ideale krag ruil vir Indië ondersteun met voldoende regulasies, soos swak ruil ontwerp kan lei tot markmislukking. Die beoogde markkrag sal staatmaak op die kompetisie, in plaas van regulasie, tot geslag koste te verminder en ook nog sal langtermyn finansiering vir kragstelsels / genereer maatskappye te bekom. Transmissie en WHEELING: Met die instelling van verpligte oop toegang, sal daar aanvraag deur derde partye vir wheeling van krag deur die bestaande netwerke en behalwe wheeling tans onderneem om verskeie begunstigdes invoer krag van buite die streek wees. In hierdie konteks, CERC jurisdiksie vir die regulering van oordrag en wheeling heffings vir alle betrekkinge tussen state en inter-streeks krag vloei. Soos per die bestaande kennis, die Wiel aanklagte is betaalbaar teen dieselfde tempo as die oordrag koste vir 'n bepaalde streek. METODOLOGIE vir die deel van oordrag KOSTE: Hoewel die beginsels vir die deel van oordrag koste / het wheeling aanklagte is vervat in detail in die huidige kennis, blyk daar word benodig om verdere duidelikheid in die saak te bring. Die volgende metode vir die deel van oordrag en Wiel / opeenhoping koste word voorgestel vir bespreking: a) Transmissie koste vir die inter-streeks lyne kan gedeel word deur die twee aangrensende gebiede op 50:50 basis en verder verdeel word onder die begunstigdes in die onderskeie streek . b) Transmissie koste vir die inter-streeks lyne mag nie saamgevoeg met dié vir die ander transmissie bates in die onderskeie streke. c) Transmissie aanklagte (na aftrekking van die Wiel / opeenhoping aanklag besef van ander) vir die plaaslike bates (behalwe die inter-streeks bates) kan gedeel word deur die quotregional beneficiariesquot (Regional begunstigdes beteken begunstigdes geleë in die streek betref) d) As 'n inter-streeks bate gebruik word vir wheeling deur 'n derde party, die balans oordrag koste na rekeningkunde vir die betaalbaar wheeling / opeenhoping koste, gedeel mag word deur die begunstigdes van die aangrensende streek op 50:50 basis. AANBEVELINGS: Die beste stelsel sal een waarin die verbruiker 'n keuse wat kom uit van die kompetisie wees. Instelling van markte met reëls vir hul werking en 'n reguleerder om te sien dat hulle gevolg sal aanvaarbare resultate vir verbruikers en beleggers sowel gee. Mededinging en markte hoef nie te wag vir 'n tekort in voorrade wat oorkom moet word. Trading is 'n brug selfs in tekort situasies en reguleerders tereg kan verwag word om na die belange van die minder kragtige. Maar die lesse van regoor die wêreld aan te dui dat voldoende beskikbaarheid van krag, sy onbeperkte vloei oor geografiese grense, 'n sterk kommersiële meganismes wat die mark bedrywighede te bepaal en die betaling van vermoë van verbruikers is noodsaaklik noodsaaklikhede wat nodig sou wees om in plek wees vir die kompetisie op alle vlakke werklik volhoubaar te wees. Reëls en regulasies moet word geformuleer vir interstaatlike, inter-streeks-en internasionale transaksies wat ingeboude ontspanning wat handel moedig en maak oordrag van mag makliker. Vaartbelyning heffing van redelike oordrag koste, wheeling aanklagte en verliese op die mag te verhandel is belangrik, anders handel sal nie mededingend met toevallige gebruik van transmissie-stelsel word geprys op basis inkrementele koste bly. Oordrag verliese moet ook gehef word op die werklikheid, eerder as om op 'n normatiewe basis. Daar is 'n onmiddellike behoefte aan die bevordering van die stroomop en stroomaf netwerke beter gebruik maak van die bestaande Inter-streeks oordrag kapasiteit. Ook beter reaktiewe krag bestuur sal lei tot 'n aansienlike toevoegings tot bestaande benutting oordrag kapasiteit. Opgekropte vermoëns van die IPP's en Captive Generators asook onderbenut vermoëns van Nut moet dringend geput deur 'n meer kommersiële benadering. Trading van sodanige hoedanighede sou beskikbaarheid van ekstra energie beteken teen slegs die veranderlike koste, dus die verlaging van die gemiddelde koste van krag nie net na grootmaat verbruikers nie, maar ook die las van rentekoersverhogings op gewone verbruikers te verminder. Indië is reeds op pad na stigting van 'n krag mark. Dit vereis 'n aansienlike en volgehoue ​​poging vanaf voortgegaan versterking van inter-streeks krag transmissie skakels, oop toegang tot oordrag en later na verspreiding skakels, die vrystelling van die onderbenutte gevange vermoëns, tot die ontwerp van 'n effektiewe markmeganisme geskik vir Indias nodig. Die institusionele opset van die mark kan 'n beduidende verskil aan die finale markprys te maak. In die kort termyn, moet reëls mark ekonomiese doeltreffendheid te bevorder, sodat die kliënt vragte bedien en betroubaarheid in stand gehou word teen die laagste moontlike koste. In die lang termyn, moet die mark pryse wat op geskikte vlakke van beleggings in nuwe generasie en transmissie kapasiteit te stimuleer produseer. Daarbenewens moet die reëls mark sodanig wees dat breë deelname aan te moedig en te verseker regverdigheid. So 'n proses sal die behoefte vir die regering toesig te verminder, want dit sal wees om 'n groot mate self-polisiëring en dit sal moeilik wees vir individuele deelnemers aan die resultate in hul favor. Of manipuleer die twee mark meganismes geëvalueer, Pool dag lig mark, met betaal SMP nedersetting, kan laer pryse te produseer as die bilaterale model. Maar in die geval van 'n krag ruil met 'n klein aantal kopers en verkopers dikwels is daar dalk nie genoeg bod om 'n versekering dat die prys is mededingend, dus die skep van die behoefte aan meer deelnemers aan die mark te lewer. Om te verseker dat voldoende opwekkingsvermoë is beskikbaar vir tekorte kapasiteit te voorkom en groothandel prys are 'n vereiste geïnstalleer-kapasiteit kan verpligte gemaak soos voorgestel in Kalifornië. Hierdie standaard sal al kleinhandel verskaffers vereis om aan te skaf, hetsy deur middel van kontrakte of fisiese bates, voldoende kapasiteit om piekvraag plus 'n sekere reserwemarge ontmoet. Die kombinasie van die bogenoemde hervormings met 'n meer deursigtige bied en prysvasstelling meganisme, kan ook lei tot meer deelname vraag-kant, en dus 'n groter prys elasticity. Electricity Trading 038 elektrisiteit markte is die vorm van energie wat magte die oorgrote meerderheid van die wêreld se verbruikers goedere, en baie industriële masjiene. Dit is deesdae deur die verwerking van ander vorme van energie, soos steenkool en olie. of deur die benutting van die elemente, kan soos gesien in die wind turbines. Dit is nie 'n fisiese voorwerp wat tasbare vir die mens, en dus kan slegs via kabels en drade vervoer direk in die toestelle en voorwerpe wat magte het. Begin Trading Energie met Ons 1 Broker Ons 1 makelaar vir verhandeling energie kommoditeite, soos elektrisiteit, is www. easy-forex. Hulle bied 8211 tot 2000 welkom bonus 8211 hoë hefboom op kommoditeite ambagte 8211 Maklik om kommoditeite handel platform Begin Trading by Easy-Forex Belangrike gebruik: Jou kapitaal kan in gevaar wees. CFD dienste is geskik vir net ervare handelaars. Hoewel elektrisiteit het oor afstand vervoer vir meer as 'n honderd jaar, die idee van elektrisiteit as 'n verhandelbare kommoditeit is 'n baie onlangse ontwikkeling. Stry vir die onderskeid van die eerste kommoditeit ruil om betrokke te raak in die handel elektrisiteit geword is die New York Merchantile Exchange (Nymex): elektrisiteit termynmark is daar verhandel onder die ENKELE simbool van JM. Onder andere ruil handel in elektrisiteit is die Mumbai-gebaseerde Multi Commodity Exchange (MCX), die Intercontinental Exchange. die Europese Energy Exchange (onder die benaming Power) en die Australiese Aandelebeurs. Soos elektrisiteit is redelik uniek in sy kwaliteite as 'n kommoditeit. Daar is natuurlik 'n paar spesiale eienskappe wat maak elektrisiteit termynkontrak 'n beroep op handelaars. Elektrisiteit is in gebruik oor die hele wêreld, om te verseker 'n massiewe potensiële mark basis. Nog 'n spesiale funksie is die feit dat elektrisiteit vereis spesiale elektriese toerusting te stoor hanteer: dit is nie op dieselfde manier as ander kommoditeite, wat geneig is om die vorm van fisiese grondstowwe neem gestoor. Dit beteken dat elektrisiteit termynkontrakte bevat geen reëlings vir die vervoer van die produk na 'n gespesifiseerde lewering punt: elektrisiteit kan vinnig en maklik vervoer word via die gloeilampe rooster stelsel, so lank as wat die finale aflewering van die produk is wat nodig is. Benewens hierdie, moet kragstasies te reageer op vraag en aanbod spykers onmiddellik, wat die mark baie wisselvallig maak. Wild wisselende pryse is baie gewild met handelaars. wat verklaar waarom elektrisiteit status verkry as 'n waardevolle produk vir diegene wat deelneem aan kommoditeit verhandel. Elektrisiteit spog ook met die kwaliteit van die gelijkgesteld, in die sin dat dit kan geruil word vir 'n ander item met relatiewe gemak. In hierdie verband is dit oor die algemeen beskou as 'n vloeistof bate op dieselfde wyse as aandele en effekte, 'n ander aantreklik gehalte wees. Laastens, elektrisiteit termynmark en elektrisiteit handel word beskou as waardevolle want dit laat ander nut maatskappye om vas te stel hoeveel hulle kan hef, in die doel van die verhoging van wins. Easy-Forex is die eenvoudigste manier om te begin handel energie kommoditeite. Sluit nou 038 eis jou 2000 welkom bonus. Elektrisiteit word geproduseer by kragstasies regoor die wêreld, met die vraag jaarliks ​​toeneem. 'N Groot persentasie van die wêreld het toegang tot hoofkrag, en dit help om die grootte van die potensiële mark wat beskikbaar is voorbeeld. Daar is verskeie faktore wat die prys van opsies elektrisiteit en die waarde van die elektrisiteit kommoditeit raak.


No comments:

Post a Comment